Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Η ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡ ...

Επειδή στις μέρες μας η ρουφιανιά είναι τρόπος επιβίωσης εσείς που τα λέτε καλά κάνετε εσείς πάλι που τους ακούτε διαβάστε αυτό:
«Ήρθε κάποτε ένας άνδρας στον Σωκράτη και του είπε :
Άκου , πρέπει να σου πω κάτι σημαντικό για τον φίλο σου. Για μια στιγμή τον διέκοψε ο σοφός και του λέει
<αυτό που θέλεις να μου πεις τα πέρασες από τα 3 κόσκινα???
Ποία είναι τα 3 κόσκινα???
<Άκου λοιπόν προσεκτικά !!! Το 1ο κόσκινο είναι της αλήθειας. Είσαι πεπεισμένος πως όλα όσα σκοπεύεις να μου πεις είναι αλήθειά???  
Όχι δεν είμαι κι εγώ από άλλους τα άκουσα.
<Τότε όμως το πέρασες σίγουρα από το 2ο κόσκινο, σωστά??? Είναι το κόσκινο της καλοσύνης .
Ο άνδρας κοκκίνισε και απάντησε: Οφείλω να ομολογήσω πως όχι.
< Μήπως τότε σκέφτηκες το 3ο κόσκινο και αναρωτήθηκες αν είναι επωφελές να μου μιλήσεις για τον φίλο μου ???
Επωφελές ??? Για να πω την αλήθεια, όχι

< Όπως βλέπεις είπε ο σοφός « αν αυτό που θέλεις να μου πεις δεν είναι αληθής , ούτε καλό, ούτε επωφελές , τότε κράτα το για τον εαυτό σου>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...